reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Gáborík

Peter Gáborík

Bloger 
  • Počet článkov:  57
  •  | 
  • Páči sa:  2x

"Žijeme vo zvláštnych časoch, kedy mladí i starí sú vzdelávaní v klamstve a ten, kto sa odváži hovoriť pravdu, je nazývaný šialencom či bláznom." Platón, 320 pr.n.l. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Videoblog : Všetko okolo nás sa mení..

Peter Gáborík

Videoblog : Všetko okolo nás sa mení..

Žijeme v dobe, keď sa radikálnym tempom mení prírodné prostredie okolo nás. Často je naozaj  otázne, či je to v takej miere potrebné a či nás tieto zmeny nebudú stáť udržateľnú budúcnosť..

  • 20. sep 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 176x
  • 0
Mesto Detva má nový územný plán

Peter Gáborík

Mesto Detva má nový územný plán

Vo štvrtok 20. júna 2019 sa konalo piate mestské zastupiteľstvo v Detve na ktorom bol schválený Územný plán mesta Detva „ Zmeny a doplnky č.4 “.

  • 12. júl 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 777x
  • 0
Aarhuský dohovor

Peter Gáborík

Aarhuský dohovor

Aarhus je druhé najväčšie mesto Dánskeho kráľovstva. Leží na východnom pobreží Jutského polostrova pri Aarhuskom zálive. Aarhus je významný námorný prístav , mesto je tiež hospodárske a kultúrne stredisko Jutska, a sídlo druhej ..

  • 2. feb 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 340x
  • 0
Krajina barbarov

Peter Gáborík

Krajina barbarov

Asi pred tromi týždňami som pozeral záznam rokovania NR SR /Národnej rady Slovenskej republiky, môj obľúbený zábavný program pri ktorom sa pravidelne odreagúvam od problémov každodenného života. Mal som šťastie, pretože vystupoval môj obľúbený zabávač, poslanec Hlina. Hovorím to trocha s nadsázkou, pretože poslanca Hlinu si vážim, no občas sa na ňom aj dobre zasmejem. Tentoraz som sa ale nesmial, keď začal rozprávať o náleze veľmi vzácnych historických artefaktov v priestoroch Bratislavského hradu, ktorých vek siaha do prvého storočia pred našim letopočtom.

  • 5. dec 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 588x
  • 5
1037 +

Peter Gáborík

1037 +

Páči sa mi číslo 1037, je také pozitívne, no dôvod prečo sa stalo menom tohto článku je iný. Tisíc tridsaťsedmička v tomto prípade symbolizuje počet zachránených korýtok riečnych z odrezanej časti Detvianskeho potoka, ktorá sa má zasypať kvôli výstavbe napojenia na stávajúci úsek rýchlostnej cesty R2. Ostatné dva týždne som totiž využil všetok voľný čas a chodil do už mŕtveho ramena potoka vyťahovať korýtka, pritom som sa dal zachraňovať aj raky riečne a ryby, ktorých ostalo na plytčinách a v hlbočinách niekoľko desiatok tisíc a ktoré boli neustále atakované kačkami, kormoránmi, potkanmi a vydrami.

  • 21. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 120x
  • 1
reklama
Odkaz Novembra 1989

Peter Gáborík

Odkaz Novembra 1989

Už asi týždeň sa cítim veľmi zle a dôvodov je hneď niekoľko, no najpodstatnejší je asi tento: Nemôžem/bojím sa napísať to čo by som chcel, teda pravdu.

  • 18. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 398x
  • 0
Spiaci velikán

Peter Gáborík

Spiaci velikán

Milan Kňažko je človek s veľkým Č. Nebál sa. Veru nebál sa v osemdesiatom deviatom vystúpiť na tribúnu a moderovať revolúciu spolu so svojim kamarátom Budajom a jeho čiapkou tzv. Budajkou. Áno, určite by sme ho mali za jeho odvahu/hlúposť obdivovať ale myslím si, že z obdivu sa nenajeme.

  • 7. sep 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 457x
  • 22
Protest proti výstavbe malých vodných elektrární na rieke Hron

Peter Gáborík

Protest proti výstavbe malých vodných elektrární na rieke Hron

V pondelok 1. septembra sa uskutoční protestná akcia proti výstavbe 40 malých vodných elektrární na rieke Hron a ďalších 328 malých vodných elektrární na ostatných Slovenských riekach o ktorých hovorí Vládou SR schválená Koncepcia využitia hydroenergetického potenciálu SR do roku 2030. Viac o protestnej akcii najdete tu. Čo sa týka problematiky, tú vám v krátkosti vysvetlím ja aj, keď nie som žiadny odborník.

  • 30. aug 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 460x
  • 0
Peter Schutz vytiahol do boja

Peter Gáborík

Politika Peter Schutz vytiahol do boja

A máme to tu! Náš neohrozený tmavošedovlasý pisálek z denníka Sme, ktorý snáď ani flintu v živote nedržal vytiahol dnes do boja za oslobodenie našich hláv spod okupačných myšlienok. Myšlienok ktoré nám hovoria, že celé naše územie oslobodila Červená armáda s pomocou Rumunských vojakov. Myšlienok ktoré nám hovoria, že hlavným spojencom našich vojakov a partizánov v Slovenskom národnom povstaní bol Sovietsky Zväz.

  • 29. aug 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 769x
  • 112
Vieš čo je Mramor?

Peter Gáborík

Vieš čo je Mramor?

Pred dvomi mesiacmi som si konečne našiel čas a išiel som na taký stredne dlhý cyklovýlet. Keď som prešiel obec Kriváň, ocitol som sa na komunikácii smerujúcej do Hriňovej, no keďže som prechádzal popri práve rozostavanom úseku R2

  • 28. aug 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 449x
  • 0
reklama
Takže gayovia a lezby/Alebo kto je tolerantný a kto nie..

Peter Gáborík

Takže gayovia a lezby/Alebo kto je tolerantný a kto nie..

Pred nejakým časom som povedal spolužiakovi na výške, ktorý je gay, čo si myslím o gayoch. To bol koniec našej komunikácie, pretože chlapec sa urazil, že nemám taký otvorený postoj ako by chcel on. Pred pár mesiacmi mi bisexuálna kolegyňa napísala, že píše článok o ústave, lgbt a pride. Ja som jej zo žartu napísal, že idem písať tiež článok o gayoch, lezbách a bi.., a že spomeniem aj ju (myslel som jej skúsenosť).  Dievča sa nahnevalo a zrušilo ma navždy.

  • 26. aug 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 285x
  • 13
Vlci sú dobrí

Peter Gáborík

Vlci sú dobrí

Vlk dravý (Canis lupus) je prioritným druhom európskeho významu. To znamená, že požíva najvyššiu možnú ochranu našej a európskej legislatívy. Na našom území sa nachádza ešte jeden druh cicavca ktorý má štatút prioritného druhu, je to medveď hnedý (Ursus arctos). Zhodou okolností sú to naše najväčšie dravce a stoja na vrchole potravinového reťazca v prírode. Čo viac, človek sa nimi cíti byť ohrozený a právom, pretože nás tieto dravce dokážu zabiť. Na druhej strane buďme k sebe trocha úprimní, za posledných sto rokov človek na Slovensku tak zmasakroval prírodu a všetky typy ekosystémov, že zvieratá, a je úplne jedno aké zvieratá, sú vytlačené do posledných zbytkov pôvodných ekosystémov na našom území, kde postupne vymierajú..

  • 26. aug 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 357x
  • 2
Denník Sme si našiel nového triedneho nepriateľa

Peter Gáborík

Politika Denník Sme si našiel nového triedneho nepriateľa

Je ním Edo CHmelár, ktorý si v poslednej dobe dovolil spochybňovať politiku sankcií a vôbec celý humbuk namierený proti Rusku. A tak sa stal terčom pre ľudí z denníka SME, ktorým už nestačí robiť politiku, či už Slovenskú ale najnovšie aj zahraničnú - Protiputinovskú. Už to prechádza do osobnej roviny – nenávisti voči každému kto má iný názor, než chlapci zo SME.

  • 26. aug 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 589x
  • 1
Sankcie voči Rusku odsúhlasil aj Dzurinda

Peter Gáborík

Politika Sankcie voči Rusku odsúhlasil aj Dzurinda

Nestačím sa čudovať.. Už síce nejaký ten rok viem, že politika je špinavá vec ale aj tak očakávam aspoň minimum empatie .. Bohužiaľ aj to chýba a tak som si mal dnes možnosť prečítať ako jedna špina hádže špinu na inú špinu. Stačilo mi aby som si prečítal dve vety z blogu pána Mikuláša Dzurindu a v momente sa mi dvíhal tlak a napadali ma skutočne nepekné predstavy, najmä pre pána Dzurindu.

  • 18. aug 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 477x
  • 28
Výstavba R2 pri Detve

Peter Gáborík

Výstavba R2 pri Detve

Pred časom mi jeden múdry úradník na okresnom úrade v Detve povedal: Chceli stavať cestu(R2) na pilieroch ale bolo by to veľmi drahé! A tak ja sa už pol roka môžem pozerať na to ako chodí po okolitých cestách nikdy nekončiaci prúd nákladných áut naplnených horninami a pôdou z okolitých lomov.. Nemám nič proti nákladným autíčkam ale predsa len si myslím, že presúvanie hôr materiálu je drahšie než cesta na pilieroch..

  • 16. aug 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 561x
  • 0
reklama
Nedôveryhodný Matovič presvedčil detektora lži

Peter Gáborík

Politika Nedôveryhodný Matovič presvedčil detektora lži

Podľa mnohých najnedôveryhodnejší politik na Slovensku, Igi Matovič bol na pokec s detektorom nepravdy a čuduj sa svete oblbol ho do takej miery, že milý detektor dal Matovičovi za pravdu v tom čo tvrdil o Procházkovi, alebo inak, detektor povedal, že Matovič neklamal o reklame s Procházkom.

  • 6. jún 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 645x
  • 12
Pán Boh nás chráň pred glupymi prokurátormi

Peter Gáborík

Politika Pán Boh nás chráň pred glupymi prokurátormi

Tak a máme to tu. Už sa supy z prokuratúry a polície vrhli na bývalú moderátorku Kormúthovú. Predpokladám, že keď pochopili, že sa za ňu nikto nepostaví, tak si správne vyhodnotili, že si našli vhodnú korisť ktorú môžu roztrhať na kúsky iba preto, aby ukázali akí sú akční v presadzovaní dodržiavania zákonov. Som presvedčený o tom, že nakoniec sú, no možno ešte len budú hrdí na to, že zničia existenciu 28 ročnej ženy, ktorá si uľavila v ťažkej životnej situácii na sociálnej sieti. A ako si uľavila?  Tu je text:

  • 6. jún 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 375x
  • 2
Smerom k Procházkovi

Peter Gáborík

Politika Smerom k Procházkovi

Pred pár dňami som napísal dva články o roztržke a obvinení Rada Procházku Igorom Matovičom. Vtedy to vyzeralo, že sa zastávam Matoviča, no v skutočnosti som sa už dávno odosobnil a politiku vnímam ako kabaret veľmi zlých umelcov. To samozrejme neznamená, že nemám názor na dianie. Práve naopak, politiku sledujem od malička a baví ma, lenže už nejaký čas si uvedomujem, že je to veľmi špinavá vec a láka najrôznejšie indivíduá ktoré sa stávajú iba figúrkami skutočne mocných ľudí tz. tých, čo majú peniaze, prípadne šašov z Európskej únie ktorá sa snaží regulovať neregulovateľné veci- teda Nás.

  • 6. jún 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 389x
  • 6
Tenorista Matovič

Peter Gáborík

Politika Tenorista Matovič

Obávam sa, že Igor Matovič dostane za dnešné vyjadrenie na tlačovej besede k tej veci s Radom Procházkom riadnu nakladačku, nie len od blogerov, ale aj od politických oponentov ktorých má viac než dosť, a samozrejme aj od bežných čitateľov. Viem to preto, lebo som sa Matoviča dnes zastal, hoci som si to ani neuvedomil, no veľmi skoro mi to dala pocítiť cháska bezmenných konzumentov písaného slova na blogu Sme.

  • 3. jún 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 554x
  • 9
Matovič VS Procházka

Peter Gáborík

Politika Matovič VS Procházka

Zhodou okolností sa jedná o mojich dvoch najobľúbenejších politikov, ak to tak môžem povedať ( myslím, že môžem ). Preto ma Mrzí, a veľmi, čo sa dnes stalo ale nakoniec je to tak dobre. Pýtaš sa o čom hovorím? Dnes mal Igor Matovič tlačovú besedu na ktorej obvinil Rada Procházku z toho, že mu pred dvoma mesiacmi navrhol dobrý“ kšeft s reklamou.

  • 2. jún 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 864x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu